måndag 4 maj 2009

4/5

den här dagen började inte särskilt bra. en bit ananaspaj med glass, sen choklad och sen en portion chili con carne med ris. och klockan är inte ens 11. kände mig för äcklig efteråt så det blev fingrarna i halsen. skulle ju vara bättre om jag hade kontroll över vad jag stoppar i mig, då behöver jag inte kräkas. jag måste verkligen skärpa mig!
räknar med att jag behöll 75g choklad & 1dl cola iaf, det är nästan 500kcal. blä! ska på gyminstruktion ikväll däremot, hoppas att dom kan hjälpa mig att lägga upp ett pass för viktminskning.

frukost: 460kcal
75g mjölkchoklad (416)
1dl coca cola (44)

lunch:
?

middag:
?

övrigt:
?

------------------------------
-1kg idag iallafall, så nuvarande vikt är 90kg! mitt bmi är 33,1 vilket känns underbart. när jag började i slutet av november vägde jag 100kg och hade bmi 36,7. har ju nått mitt mål att få under 35. får jag under 30 så lider jag ju "bara" av övervikt och inte fetma längre. fast då måste jag väga 81kg, så 9kg till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar