tisdag 5 maj 2009

5/4

frukost: 0kcal
1 kopp grönt té (0)
1 litet äpple (-)

lunch: 299kcal
225g kokta makaroner (286)
2tsk ketchup (13)
vatten (0)
kryddpaprika, svartpeppar (0)

middag:

övrigt:

motion:

------------------------
sonen sov ända till halv nio idag, skönt. vaknade, gick upp och gjorde välling och började sen hosta. inte så roligt. fast jag hoppas faktiskt att jag blir sjuk och inte kan äta mat, utan bara soppa. har två favoriter Kelda Thai och Kelda Tomatsoppa, helt underbara. fast rätt dyra. så nu sitter jag här med mitt té och surfar lite. mannen är hemma idag, han står i duschen. vet inte riktigt vad vi ska hitta på, antagligen inte så mycket. måste diska och helst tvätta. ska försöka komma ut på en liten promenad också. nästa vecka vill jag se 8an på vågen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar