söndag 26 april 2009

26/4

frukost: 186kcal
1 kokt ägg (73)
4 smörgåsrån m. lite margarin (114)
vatten (0)

lunch: 353kcal
1port. kycklingfilé m. bulgur, fetaost & sallad (324)
2,5msk tzatziki (24)
coca cola light (5)

middag: 456kcal
2rostbröd m. tonfiskröra & sallad (347)
coca cola (109)

kvällsmys: 624kcal
100g chips (515)
coca cola (109)

motion: -167kcal
lätt promenad 60min (-167)

IN: 1619kcal UT: -167kcal
Summa: 1452kcal

----------------------
var som sagt på bröllop igår. kom hem vid halv tolv och då skulle man få sonen att somna om. sen däckade jag och mannen strax efter. man blir trött av att vara borta en hel dag och träffa massa folk. var helt seg i kroppen när jag vaknade imorse. sen har vi haft vänner m. deras barn här. gick till centrum och åt, promenerade runt lite.
imorgon ska jag försöka att gå en långpromenad i raskt tempo eller simma, får se vilket det blir. beror lite på hur min mens är och hur mannen jobbar
----------------------
överskred med 51kcal, inte så farligt. var lite onödigt med chips. men nu ska det INTE bli något mer sånt förrän till helgen. ska försöka få in 45min simning och en gyminstruktion samt 2st 90minuters promenader i veckan. sen blir det ju ett par 30minuters promenader också, det blir det alltid. ska se om jag hittar den där cdskivan med mentalpep för att minska sötsug eller vad det nu var (fick den för länge sen från någon hälsotidning) det KAN ju vara bra, man vet aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar