torsdag 9 april 2009

det är jobbigt

det är jobbigt att gå ner i vikt med en hetsätningsstörning i botten. egentligen skulle jag kanske skriva allt jag äter, men det som inte skrivs upp är sånt som kommit upp igen.
måste skärpa mig på den punkten, vet ju att det inte är bra att kräkas.

det är synd att dagarna är så blöta, gråa och tråkiga nu. annars är det härligt att promenera, men inte i det här vädret tack. påsken närmar sig och jag vill bara INTE. påsk är godis. jag klarar inte sånt, hade varit bättre att vara hemma hos mamma och pappa. där får jag alltid dåligt samvete när jag äter något som är onyttigt, man får lätt det där.

hur som helst åker jag dit nästa vecka, det blir bra. då blir det inget onyttigt på en vecka, ja förutom att dom lagar fetare mat än jag gör, men då blir det ju att äta mindre portioner.

2 kommentarer:

  1. Vi får stötta och hjälpa varann..
    Har juh själv bulemi och hetsätning i mitt liv.
    Lever utan bulemi nu då jag har emetofobi.

    Vill du gå 8km rundan med mej?
    KRamar

    SvaraRadera